onsdag 2 november 2011

besvikelse och bitterhet..

Jag känner mig så besviken...egentligen vet jag inte på vad? Känner att på skalan favoriter kommer nog hela min familj längst ner...det kan mycket väl vara mitt eget fel...Jag är inte alltid den mest sociala person som finns.
Men jag tror nog bättre om människor än vad de tror om mig.....Tycker att livet ibland i alla fall skulle kunna erbjuda en nerförs backe så det nån gång lutade med! Just idagf tycker jag att jag mest omges av falska människor...falska på ett eller annat sätt och jag orkar bara inte med dem längre. I och för sig så klarar de sig ypperligt utan mig och jag klarar mig ypperligt utan dem....men så rings det ibland och det är då jag ska leta efter lösningar...till dem....men det är nog aldrig åt andra hållet...dvs mitt håll...jag får allt leta egna lösningar!
Ja, jag vet, Jag är en bitterfitta och så kommer det nog vara resten av mitt liv. Synd att bygga luftslott med nån som ändå har tankarna på annat håll...nej, det rör ingen i min familj. jaja, det är bara att ta nya tag och fortsätta traska efter livets väg...kanske kommer det nån förbi som anser att jag är värd att vara en vän.....
Allt från t&t idag...en grå dyster novemberdag...nånstans i världen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar