lördag 25 juni 2011

Bitterhet smakar beskt!

Usch, idag känner jag mig så missnöjd med allt! Tänker på hon som aldrig hör av sig trots mina utslängda krokar. Det verkar nästan som om jag inte fanns utom vid problem....som jag ska finna svaret på.
Less på att inte ha ett ordentligt jobb! Mest får jag höra att "Du är så bra!" Men ingen fortsättning? Undrar varför? Kanske har ödet nåt annat till mig i beredskap i framtiden? Löjligt att tänka så, kanske?
Nyss fått reda på att en i min bekantskapskrets ska gifta sig men tro inte att förtroende finns för att berätta för mig...utanförskap kan man nog kalla det.
Undrar om jag är som man ska? Just idag har jag stora tvivel...kanske inte ADHD utan GBFS är det jag lider av?
GBFS=GammalBitterFittaSyndrom.......


t&t

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar